Handelsbetingelser
Generelle oplysninger
www.Geek4U.dk / www.BilligMerch.dk
– Sælger af gamingudstyr og gadgets
CVR-nr.: 14747737
Adresse: Vrinners Bygade 11, 8420 Knebel
E-mailadresse: Info@mols.dk
Telefonnummer: 20 20 22 55
Geek4U ejes af Mols Multiservice ApS, derfor fremgår deres navn, CVR-nr. og adresse ved betaling.
Betaling
Følgende betalingsmuligheder ved køb:
Vores firma betaler gebyr for hver transaktion der foretages på hjemmesiden, med kort. Det gør sig både gældende ved betaling med kort og mobil-pay. Derfor har vi valgt at sætte et gebyr på alle betalinger vi modtager. Vi har sat prisen så lavt som vi kan, for at kunne dække en mindre procent af vores transaktionsudgifter.
Betaling via bankoversørsel sker til følgende konto:Reg.nr. 7305 Kontonr. 1127444 Skriv ordrenr. som besked til overførselen. Vi sender pakken så snart din betaling er registreret.
Ved bankoverførsel er du ikke beskyttet af indsigelsesordningen.
Beløbet hæves først på dit kort, når varen afsendes.
Levering
Vi bestræber os på, at levere hurtigst muligt.
Hvis vi har varen på lager, er leveringstiden 1-3 dage. Ved forudbestilte varer, er leveringstiden mellem 7-15 dage. Skulle der ske ændringer i leveringstiden fra vore leverandører, kontakter vi de kunder det måtte påvirker hurtigst muligt.
Vi samarbejder med PostNord, og kører efter de leveringstider disse oplyser på deres hjemmesider. Vi gør opmærksomme på at vi ikke kan drages til ansvar for fejllevering, manglende levering osv. fra fragtfirmaet side. Derfor har vi Track&Trace på alle vores pakker, for at sikre os, såvel som vores kunder.
Ved bestilling over 499 kr. betaler vi fragten uden omdeling (gælder kun i DK).
Lageret er fysisk placeret i Vrinners, Knebel, på Mols. Der er ikke mulighed for afhentning på adressen uden aftale. Afhentning på adressen skal bekræftes af en af ejerne af Geek4U.dk
Fortrydelsesret
Du har som forbruger 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.
Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare, eller får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, som er bestilt i én ordre, og som leveres enkeltvis.
Består varen af flere partier eller dele, udløber fortrydelsesfristen 14 dage efter den dag, du får det sidste parti, eller den sidste del i fysisk besiddelse.
Du skal inden 14 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives pr. mail til info@mols.dk. I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.
Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.
Returnering
Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse, og senest 14 dage efter du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med varens returforsendelse. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering.
Manglende original emballage kan muligvis udgøre en værdiforringelse, så for at være sikker på at kunne modtage alle pengene retur, anbefales det, at varen returneres i original emballage.
Udgifterne for returnering forventes højst at beløbe sig til ca. kr.: 100 kr.
Varer undtaget fortrydelsesretten
Følgende varetyper er undtaget fortrydelsesretten:
- Levering af varer, som er fremstillet efter forbrugerens specifikationer eller har fået et tydeligt personligt præg.
Varens stand, når du sender den retur
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Du kan med andre ord prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik, men du må ikke tage den i egentlig brug.
Hvis varen er prøvet udover hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.
Tilbagebetaling af købsbeløbet
Hvis du fortryder dit køb, får du det beløb du har indbetalt til os, tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet.
Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (dog ikke ekstra omkostninger som følge af dit eget valg af en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.
Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.
Gavekort og Rabatkoder
Gavekort og rabatkoder, enten købt, vundet eller på anden måde udleveret, kan ikke ombyttes til et kontantbeløb. Rabatkoder kan ikke anvendes til køb af gavekort. Gavekort kan som hovedregel kun anvendes én gang, med mindre andet er angivet. Anvendes hele beløbet ikke ved en pågældende bestilling, vil det resterende løb stadig være tilgængeligt på samme kode. Ønsker du at få oplyst hvad du har tilbage på et gavekort, kan du kontakte os på info@mols.dk eller via kontaktformularen.
Vundne gavekort (eksempelvis på Twitch el. lign) kan ikke anvendes på alle produkter. Disse gavekort kan kun anvendes til produkter vi har på vores lager på adressen, de kan altså ikke bruges på vare som sendes direkte fra producenter. Her tænkes bla. på headset, gamerstole, mus, tastatur osv.
Hvis du fortryder købet, skal varen sendes til:
Geek4U.dk
Vrinners Bygade 11
8420 Knebel
Når du returnerer varen, bedes du beskrive problemet så detaljeret som muligt. Husk altid at oplyse ordrenummer.
Varer modtages kun via post, der er altså ikke mulighed for personlig henvendelse.
Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav.
Reklamationsret
Købelovens mangelsregler kan finde anvendelse på varekøb.
Når du handler hos os som forbruger, har du 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Det er et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.
Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.
Varen sendes til:
Geek4U.dk
Vrinners Bygade 11
8420 Knebel
Når du returnerer varen, bedes du beskrive problemet så detaljeret som muligt i en mail til info@mols.dk. Husk altid at oplyse ordrenummer.
Varer modtages kun via post, der er altså ikke mulighed for personlig henvendelse.
Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav.
Persondatapolitik
For at du kan indgå aftale med os, har vi brug for følgende oplysninger:
Navn, adresse, tlf.nr. og e-mailadresse.
Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål at kunne levere varen til dig.
Personoplysningerne registreres hos www.Geek4U.dk og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.
Den dataansvarlige på www.BilligMerch.dk er administrator John Thorn.
Dine oplysninger videregives eller sælges ikke til tredjemand.
Som registreret hos www.Geek4U.dk, har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til: info@mols.dk
Klageadgang
Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til info@mols.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til relevante nævn på området, såfremt betingelserne herfor er opfyldt.
Relevante nævn kan findes her: http://www.forbrug.dk/Menu/Klageinstanser
Handelsbetingelserne er senest opdateret den 11. juli 2018